2012. május 31., csütörtök

Day 3 - Egy ruhadarab vagy ékszer, amit ajándékba kaptál


A 20 day clothing challenge 3. napja alkalmából bemutatom nektek az egyik legféltettebb kincsemet, az egyetlen órámat, amit naponta hordok, és amit a barátomtól kaptam még a gimis ballagásom alkalmából. Természetesen sok olyan holmim van, amit ajándékba kaptam, de ez az egyik kedvencem közülük, ráadásul még nem is láthattátok.


Egyszerű, de mégis gyönyörű és nőies, imádom. Már csak azért is, mert Tőle kaptam :)

Ti szoktatok ruhákat, kiegészítőket ajándékba kapni? Általában eltalálják ezekkel az ízléseteket, vagy nem igazán?

2 megjegyzés:

  1. Szép ez az óra.
    Nekem nehéz meglepetést adni,mert olyan vagyok mint egy napraforgó,mindig másfelé kacsintgatok. Mire a rokonokhoz eljut az infó mire vágyok,már rég mást szeretnék :)

    VálaszTörlés