2012. május 10., csütörtök

The perfect RED

Több helyen is olvastam már, hogy keresitek azt a bizonyos tökéletes vörös rúzst. Nos, én már rátaláltam, pontosabban ő talált rám, a színben passzoló körömlakkal viszont már nehezebb dolgom volt, most viszont úgy érzem, ezt is megleltem. Egyébként szerintem (és a nálam okosabbak szerint is) bizony mindenkinek más a tökéletes, ez függ a bőrszíntől, az ajkak formájától, na és elsősorban az egyéni ízléstől. Számomra a tökéletes vörös egy lendületes, szikrázó élénkpiros. Na de inkább beszéljenek a képek:




Íme a tökéletes vörös rúzsom, amely nem más, mint a She Stylezone Magic Colours Lipstick 360-as árnyalata. Azért írtam, hogy ő talált rám, mert ajándékba kaptam, amikor hajfestéket vettem (oké, az árnyalatot én választottam ki). Nagyon szeretem, kellemes viselet, gyönyörű szín, és ahányszor én ilyen sötét rúzst használok, arra nekem teljesen megfelel. Magát a rúzst nem fényképezem le, mert már elég régi, és nincs túl szép állapotban. Ez nem különösebb gond, mert én mindig ecsettel viszem fel. Hatalmas bánatom viszont, hogy már nem lehet kapni. Bementem a DM-be, szerettem volna venni belőle mégegyet, de nem volt belőle, úgyhogy most gőzerővel keresem a tökéletes klónját.
[És igazából nem ilyen sötétsárga a fogam.]



A tökéletes vörös körömlakkomra, a Max Factor Nailfinity 731-es Redly Nightshade árnyalatára már csak komoly keresgélés után találtam rá. A jelenet a következő volt: bementem a Rossmannba, a létező összes piros lakkból beledobtam egyet a kosaramba, beültem az ablakba, és a napfény felé tartva összehasonlítgattam az üvegcsék tartalmát a legszebb színt keresve, és hát ide jutottam :D Visszagondolva elég érdekes látvány lehettem egy kívülálló számára, de abszolút megérte. A lakk tényleg szuper, az állaga mesés, nem csomósodik, nem csíkozódik, egy rétegben is szuperül fed. Tartósnak nem mondanám, a második-harmadik napon már pattogzik le, de egyébként is csak a teszt kedvéért hagytam fent addig.

Nem tudom, tetszett-e nektek ez a bejegyzés, de egy három részes minisorozatnak tervezem, amiben bemutatom majd nektek a tökéletes nude és pink termékeimet is (bár előbb ezeket is meg kell találnom, de rajta vagyok az ügyön :D).

Ti megtaláltátok már a tökéletes vörös rúzst és lakkot?


2 megjegyzés:

  1. Tökéletes piros lakkom már megvan,de a vörös rúzst nem merem bevállalni,Hófehérkénél is fehérebb vagyok,nem merem passzítani a bőrömhöz a vörös rúzst:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos én sem merem túl gyakran, nekem is elég fehér a bőröm :S

      Törlés