2012. május 7., hétfő

Tell Me About Yourself díjat kaptam

Nagy örömömre és meglepetésemre ismét díjat kaptam, mégpedig Kemivikitől. Ezúton is szeretném megköszönni ezt neki!


A szabályok értelmében a díjat tovább kellene küldenem 15 bloggernek, de mivel akiket olvasok, már szinte mind megkapták, ezt én most kihagynám.

A díjjal járó kötelezettségem az is, hogy 7 dolgot, érdekességet el kell árulnom magamról, íme:

1. 10 éves koromtól kezdve köztisztviselő akartam lenni, most is éppen az efelé vezető utat taposom. Így visszagondolva kétlem, hogy akkor tudtam volna, hogy mit jelent a kifejezés :)

2. Imádom a pandákat, szerintem a legeslegédesebb állatok a világon. Bár még soha nem láttam egyet sem élőben, nagyon szeretnék.


3. Rosszul vagyok a hegyes műkörömtől és a tetovált szemöldöktől. Mindegyiktől, kivétel nélkül.

4. Négy gyermeket szeretnék majd, ha eljön az ideje, imádom a gyerekeket.

5. Gyűlölöm, amikor valakit olyan dolog alapján ítélnek el, amiről nem tehet, például a származása, bőrszíne, családi háttere, stb. Az ilyenekre mindig egyből ugrok.

6. Nulla tanulással mentem el szóbeli érettségizni.

7. Utálok moziba menni, mert nagyon nehezen bírok huzamosabb ideig egy helyben ülni.

Még egyszer köszönöm a díjat, jó éjszakát mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése