2012. június 10., vasárnap

Day 13 - A legújabb vásárlásod


Bevallom, ennél a feladatnál most csaltam egy kicsit, hiszen kb két hónapja mindent megmutatok nektek, amit vásárolok, és nem szerettem volna most is egy már látott képet hozni. Ehelyett egy olyan ruhát mutatok nektek, amit még nem láthattatok, ezt még tavasz elején vettem a New Yorkerben, de még nem volt rajtam. Mondhatjuk, ez a legújabb olyan szerzeményem, ami még nem szerepelt a blogon :)


Ő lenne az, még mindig nagyon tetszik, de még nem volt alkalmam felavatni. Egyébként leárazva vettem, 2990 Ft-ért.

Ti mit vettetek utoljára?

6 megjegyzés:

  1. Úh, de jó. Mikor vetted? Nem volt más színben is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De volt még narancssárga meg talán piros is. Még márciusban vettem, úgyhogy nem hiszem hogy van már sajnos :S

      Törlés
  2. áhh 2990ft??? dejóóó, annyira jól néz ki ez a ruha, nagyon tetszik, én is megvettem volna csak eredeti árát sokalltam egy new yorkeres ruháért :) nagyon tetszik a blogod egyébként úgyhogy már fel is iratkoztam :P

    http://makeupclothesandme.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredeti áráért én sem vettem volna meg, az biztos, de ennyiért gondoltam jó lesz :) Köszönöm szépen, és én is hozzád :)

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a ruha és az ára is jó! :)

    VálaszTörlés