2012. június 1., péntek

Day 4 - Egy felső, ami még nem volt rajtad


Könnyű olyan felsőt találni a szekrényemben, ami még nem volt rajtam, főleg az újabbak közül, amelyeket mind láthattatok már a haul posztok keretein belül. Találtam azonban egy olyat is, amit már elég régen vettem, egy Tally Weijl leárazás alkalmával.


Ő lenne az, őszintén szólva fogalmam sincs, hogy miért nem volt még rajtam, pedig cuki :))

Nektek lapulnak olyan cuccok a szekrényetekben, amiket még valamiért nem hordtatok?

4 megjegyzés:

  1. igen nekem van egy amit tutira nem vettem fel sosem. ugyanis anyukámé volt régen, viszont mikor nekem adta akkor még nagy volt rám a mellrészen, aztán nemrég felpróbáltam és nem hiszed el, de most már kicsi a mellrészen! teljesen kiakadt, én "what can i do now?" :D sajnálom, mert amúgy egy szép fehér csipkeruha. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont akkor volt jó biztos, amikor elfeledve a szekrényben csücsült szegény :))

      Törlés
  2. Nagyon cuki:) nekem fel kellene töltenem a szekrényem, múltkor kiselejteztem elég sok cuccot:( és most nincs mit felvenni:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem tele van, mégis úgy érzem :S

      Törlés