2012. június 5., kedd

Day 8 - Egy cuki ruha vagy szoknya


Szánom-bánom bűnömet, de a tegnapi után a 20 napos kihívás 8. napján is egy olyan képet publikálok, amit már láthattatok, de ígérem, többet ilyen nem lesz :) Igen egyszerű oka van annak, hogy miért egy régebbi képhez nyúltam vissza, ugyanis ennél cukibb ruhát (ami még hordható is) még csak elképzelni sem tudok.

[Itt már láthattátok a képet]

A ruhának története van. Nagy vágyam volt, sokáig nézegettem ebayen, ahol 12000 Ft körüli áron mozgott/mozog. Már kezdtem rászánni magam a megrendelésére, amikor életem első turis vásárlása során megpillantottam. 1790 Ft-ba került, és pont az én méretem. (Ezóta nem lehet kirobbantani a turikból.) Enyhén fogalmazva, BOLDOG voltam :) Egyébként Hell Bunny márkájú.

Ti szoktatok CUKI ruhákat viselni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése