2012. június 23., szombat

Négy évszak, egy ruha

Mikor megvettem ősz elején ezt az etno mintás ruhácskámat, pontos kép alakult ki a fejemben arról, hogy mivel, hogyan fogom ősszel-télen hordani. Időközben annyira megszerettem, hogy rájöttem, én bizony tavasszal  és nyáron is szeretném hordani, itt azonban már nagyobb fejtörést okozott, hogy mivel vegyem fel. Végül több szettet is kitaláltam, egyet már láthattatok outfit posztban, egyet pedig most mutatok meg nektek.

Ezzel együtt kitaláltam egy új sorozatot, amelyben azt fogom bemutatni, hogy ugyanazokat a ruhadarabokat hogyan tudjuk egész évben hordani. Még nem tudom, hogy mennyire fogom tudni ezt a továbbiakban megvalósítani, és talán aktuálisabb lett volna ősszel hozni, ez mindenesetre megteszi az első résznek :)

ŐSSZEL:                                                                 TAVASSZAL:





Ruha - turi

Ősszel:
Táska - New Look
Csizma - Deichmann
Harisnya - Calzedonia
Sapka - C&A
Fülbevaló - C&A
Körömlakk - Catrice 250 I Sea You!

Tavasszal:
Táska - C&A
Szandi - kínai
Rózsa - Bijou Brigitte
Fülbevaló - C&A
Körömlakk - Essence 08 Ultimate Pink

Tetszene nektek ez az új sorozat?

3 megjegyzés: