2012. június 19., kedd

Teszt - Alverde Glamour Color szempillaspirál Golden Delight

A múltkori haul posztomban mutattam, hogy megvásároltam egy akciós Alverde szempillaspirált a DM-ben, 899 Ft-os áron. Erről írnám most le röviden a tapasztalataimat :)


Tehát róla lenne szó


Határozottan a csomagolása miatt vettem meg (és milyen jól tettem!), egyszerűen elbűvölő :) Kemény papír borítású, de elég masszív.


A keféjét imádom, egyforma, rövid sörtés mindenhol, én ezzel tudok a legjobban dolgozni.
 Mint láthatjátok, arany színű maga a spirál, szerintem nagyon különleges. 20-as, Golden Delight árnyalat.
Jellegzetes illata van, kicsit édeskés, de igazából semmihez nem tudnám hasonlítani, de kellemes.

Egy rétegben / Két rétegben

A képeken látszik, hogy egy rétegben tökéletes hatást érhetünk el vele, a szempilláim hosszúak lettek és nem ragadtak össze. A második réteg semmiképpen nem kell már, többet ártunk vele, mint használunk.
Bár meseszép, nekem nagyon furának tűnnek így arany színűen a szempilláim, ezért egy kicsit kísérleteztem vele: hagyományos fekete spirált használtam (Maybelline Colossal Volum' Express), majd ezzel az arany színnel átmentem a pillák legvégén. Az eredmény bámulatos lett, szinte műszempilla-hatású, képet is készítettem, de egyáltalán nem adta vissza a látványt, ezért inkább kimarad. Pénteken a ballagáson is így sminkeltem, többen megjegyezték, hogy milyen szépek a szempilláim :) (Ilyen korábban még nem fordult elő velem)

Ez a szempillaspirál nekem egy óriási pozitív csalódás volt, egyáltalán nem bánom, hogy megvettem. Nem próbáltam még semmilyen Alverde terméket ezelőtt, kicsit drágának tartottam őket, de így akciósan már elfogadható az áruk.

Nektek van valamilyen különleges színű spirálotok? Használtatok már Alverde termékeket?

5 megjegyzés:

  1. Azt a mindenségit, nekem volt színes spirálom, de hát színe nem sok volt... :S

    VálaszTörlés
  2. Nekem van színes szempillaspirálom.. egy kék színű, ajándékba kaptam... de még soha nem használtam, csak kipróbáltam, de nem tudom... nem tudom mihez lehetne jól kihasználni... kidobni meg sajnálom....

    VálaszTörlés
  3. Én is elég szkeptikusan álltam hozzá, nem gondoltam, hogy ilyen színe lesz a szempilláimon, meg hogy tetszeni fog-e magamon, de végül megvettem, és olyan széép :))

    VálaszTörlés