2012. július 24., kedd

Napi köröm - Mission Lilac



Akkora gyökér voltam, hogy elfelejtettem bemutatni nektek a Catrice Revoltaire kollekció Mission Lilac lakkját amikor még aktuális volt, most viszont rábukkantam, kipróbáltam, és feltétlenül pótlom a bemutatását, mert ezt muszáj.
Elképesztően gyönyörű! Hirtelen a 3 legkedvencebb lakkom közé lopta be magát. Tudni kell rólam, hogy ha valami, akkor a lila egyáltalán nem az én színem, ez most viszont valami más. Meseszép lilás-pinkes, attól függően változik, hogy hogy esik rá a fény, mindenesetre én talán mégis inkább a pinkekhez sorolnám, mint a lilákhoz. Széles ecsete van a lakknak, a felvitele meglepően könnyű, nagyon hamar megszárad, a tartóssága is eszméletlen: 3 napig képtelen voltam lemosni, akkor is csak azért tettem, mert ideje volt váltani, de ez alatt az idő alatt végig hibátlan maradt a lakk a körmeimen. És valóban, ez a jó szó, ez a lakk egyszerűen hibátlan.

Ti vettetek valamit annó ebből a kollekcióból? Melyik a legkedvencebb körömlakkotok?

4 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép :$ ahj itt miért nincs catrice állvány? :'( Megőrülök :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Én meg annyit vacilláltam ezen, hogy éppen el tudtam hozni az utolsót, persze nem bántam meg :D

      Törlés
  2. Nálunk sincsen Catrice állvány, ez felháborító :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Bár Fehérváron is egy állvány van mindösszesen, pedig van 3 Rossmann meg egy Müller is.

      Törlés