2012. július 15., vasárnap

Napi köröm - Perfectly Flesh




Ma ismét egy körmös poszttal készültem nektek, az Avon Perfectly Flesh árnyaltú lakkját használtam,. Ezt a lakkot már régóta be szerettem volna mutatni, de gondoltam inkább megvárom, míg szépen rendbe jönnek a körmeim. Djkaty nyereményjátékán nyertem, és nagyon örülök neki, mert gyönyörű. 
Ezelőtt 1 db Avon körömlakkom volt, amit utálok, mert csomósodik és nagyon nehezen szárad, most viszont minden rossz tapasztalatom megdőlni látszik, mert ez a lakk egy álom. Könnyen kezelhető, épp tökéletes az állaga, és hihetetlen gyorsan szárad. A képen látható fedést 2 réteggel értem el, mire végeztem az elsővel, el is kezdhettem festeni a másodikat, mert már meg is száradt. Élőben is ilyen szép vizes hatású, a színe pedig mályvás-rózsaszínes-barackos, nagyon különleges szerintem :)

Nektek van Avon körömlakkotok? Szeretitek?

7 megjegyzés:

  1. Hm, én vagyok a 40.! :)
    Nagyon szép, kellemes árnyalat, nekem nincs Avon lakkom, de ezt látva... :)
    Nagyon tetszik a blogod, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és köszönöm szépen, kedves vagy :)
      Nekem is nagyon tetszik a tiéd :)

      Törlés
  2. Ugye, hogy ugye? Ez a lakk tökéletes, és még 4-5 nap után is ilyen fényes volt rajtam, teljesen odavagyok érte. Sorakozik is már számos másik, tesztelésre várva, majd figyeld a blogom. :-) Sajnos a Sea Breeze már nem volt ennyire nyerő, de azért az sem rossz, meg ugye nem vagyok a körömlakkozás világbajnoka. :-D
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2012/05/balatoni-korom-es-beszamolo.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem :) És mindenféleképpen figyelem!

      Törlés
  3. Nekem 4 avonos lakkom van: coral reef, perfectly flash, cherry jubilee, pastel pink. Csak ajánlani tudom őket, hibátlanok.
    Új olvasód vagyok, nagyon tetszenek a posztjaid! :)
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/
    Puszi! :)

    VálaszTörlés