2012. július 10., kedd

Teszt - Max Factor Colour Collections rúzs 770 Touch Of Gold

A Rossmann-féle akciókon felbuzdulva, mint sokan mások, én is beszereztem egy rúzst a Max Factor Colour Collections-ből, méghozzá a 770-es számú, Touch Of Gold árnyalatban.

Róla lenne szó

A csomagolása egyszerű fekete műanyag, kicsit szögletes. Alapjában véve semmi probléma nem lenne vele, de!: szinte az egész tele van ragasztgatva borzalmas matricákkal, ami szerintem nagyon elrontja, és nincs kedvem leszedegetni majd lekapargatni őket. A csomagoláson 'Sötét bőrtónus' van feltüntetve, amivel nem igazán értek egyet, mert szerintem világos bőrön is ugyanolyan szépen mutat.


Így mutat élesben, nagyon szép nyárias szín, és bár én nem igazán kedvelem az ilyen fényes rúzsokat, ez nagyon tetszik.
Az állaga elég kemény, viszont egyszerű a felvitele.
Az illata szörnyű, a tipikus százforintos boltos műanyag szag hatja át, ez szerencsére felkenve már nem érződik.
Amiért tőlem egy nagy piros pontot kap, az a tartóssága. Én felkentem, nem sokkal utána elaludtam jó két óra hosszára, és amikor felébredtem, a rúzs a számon még mindig hibátlan volt, pedig ahogy én aludni tudok, az megérne egy misét :))

Összességében természetesen nem bántam meg, hogy megvettem ezt a terméket 189 Ft-os akciós áron, viszont sokkal többet szerintem nem ér meg, az eredeti ára sajnos nem tudom, hogy mennyi volt.

Róla, és egy testvéréről Thündérke blogján is olvashattok egy terméktesztet, itt.

Nektek esetleg megvan ez a rúzs? Szeretitek? A fényesebb, vagy a mattabb rúzsokat szeretitek jobban?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése