2012. augusztus 3., péntek

Haul - Az utolsó kör

Tegnap ismét nyakamba vettem a várost, elsősorban fürdőruháért, miután nagy nehezen megemésztettem, hogy a gyönyörű kívánságlistás párducmintás nincs sehol, egy új kiszemelt után néztem, valamint a leárazásoknak is adtam még egy utolsó esélyt.


Ő lett a kiválasztott, ez a fazon állítólag szörnyen áll a hozzám hasonló testalkatúaknak, mégis szinte az egyetlen, ami tetszik magamon. Élőben lilás-bordós színű, nagyon tetszik, és számomra külön előny, hogy kosaras és nem nyakban megkötős. Egy kínaiban találtam, 2490 Ft szerintem szuper ár volt érte.


Nem szándékoztam bemenni a Tally Weijl-ba, de az üvegfalon keresztül rám mosolygott ez a kis cukiság. Hónapok óta nézegettem, eredeti áron 8995 Ft lett volna, akciósan 1200(!) Ft-ért adták, pont az én méretem, nem volt kérdés, hogy jön velem :) Volt még egy tündéri velúrbőr-hatású ruci is, amibe szintén régóta bele voltam szerelmesedve, az is szuper olcsó volt, viszont sajnos nem volt jó a méret, a szívem megszakadt.


Minősíthetetlen rossz kép az egyszerű basic fekete miniszoknyáról, amit szintén a Tally Weijl-ban vásároltam, 1000 Ft-ba került. 


Az úgy volt, hogy bementem a Rossmannba Essence BTGN fedőlakkért... Természetesen nem volt, mint ahogy eddig semmikor se, amikor kerestem, de ha már ott voltam, megnéztem a kínálatot :) Végre megvan az oly sokszor emlegetett fehér körömlakk, a Maybelline Mini Colorama lakkok nálunk is 299 Ft-ra voltak leakciózva, úgyhogy gyorsan meg is vettem a blogvilágban sokat dicsért 51-es French White-ot (igaz két Rossmannba is el kellett mennem miatta). Kosaramban landolt még a 33-as Berry Jam árnyalat is, jó kis szín lesz őszre. Az Essence 94-es Gold Fever lakkjával én még soha nem találkoztam, most viszont megláttam a polcon, és egyből jött is velem a szokásos 349 Ft-os áron. A NYC 238-as MoMa lakkot Djkaty-nél sikerült meglátni és megszeretni, és most ő is akciós volt, 399 Ft-ba került. Megálltam a Plaza körömlakkos standjánál is, fekete díszítőlakkot szerettem volna venni, sajnos nem volt túl nagy a választék belőlük, így az Aden 02-es jött velem. A Moyra lakkokkal való kísérletezgetést pedig tovább folytatom, ezúttal a 27-es számút választottam.

Ti mit vettetek mostanában?



28 megjegyzés:

  1. tényleg szép a ruha :) és kíváncsi vagyok majd a véleményedre a NYC lakkról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem tudom mikor kerül majd sorra, de lesz majd róla bejegyzés :)

      Törlés
  2. A második ruha nekem is nagyon tetszik, aranyos :)
    Ilyen Moyra lakkot már én is akartam venni, de valahogy mégis mindig meggondoltam magam, kíváncsi vagyok rá, hogyis nézhet ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövő héten csütörtök-péntek fele lesz róla bejegyzés ígérem :)

      Törlés
  3. A MoMa-nak nagyon örülök, remélem, Te is szeretni fogod! Egyébként holnap tervezek BTGN fedőlakkot venni magamnak, ha gondolod, Neked is veszek egyet, és postázom, ha megéri Neked potaköltséggel együtt. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm, de annyira nem fontos :)

      Törlés
    2. Nálunk a Müllerben volt még 4, és a Rossmannban is láttam bőven, nem tudom, nálatok miért van kifogyva. :-)

      Törlés
    3. Nem tudom, alaplakkból bezzeg volt 3 sor is :DD

      Törlés
  4. MoMa-t én is djkaty hatására vásároltam meg :D:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, de rá kellett jönnöm, hogy élőben még szebb :)

      Törlés
    2. Ez még inkább de jó :-)

      Törlés
    3. Ne is mond, ritka alkalom, hogy egymás után kétszer ugyan azt a lakkot kenem fel.. de most ez így alakult! :)

      Törlés
    4. Én még nem próbáltam ki, de már az üvegben is imádom :)

      Törlés
  5. ww :) Tally Weijl-ban én is tegnap vettem ilyen áron 1 rucit amit már régen kinéztem , és így nem bírtam ott hagyni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem is találkoztam ott ilyen jó akciókkal, de én sem bírtam otthagyni a rucit ennyiért :))

      Törlés
  6. A középső ruci nagyon tetszik! :) Most akadtam a blogodra, és fel is iratkozom, ha gondolod nézz be hozzám is, nálam is van egy pár haul bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
  7. Fúúú az a Tally-s ruci nagyon nagyon telitalálat.

    VálaszTörlés
  8. A fürdőruci és a lakkok nagyon jók! :))

    VálaszTörlés