2012. augusztus 30., csütörtök

Napi köröm - A Lovely Secret

Hajnali 4-kor kell kelnem, de nem tudok aludni, úgyhogy kaptok egy újabb rövidke körmös bejegyzést :)
Az Essence 86-os A lovely secret lakkját még tavasszal vettem meg, azóta most használtam először, nem igazán az én színem, mint erre utólag rájöttem. Most egyébként kifutó termék.


Maga a lakk egy egészen érdekes lila árnyalat, benne nagyon apró rózsaszín és kék csillámokkal, amik a képen egyáltalán nem látszanak sajnos, szerintem nagyon illik hozzá a fantázianeve :) Nem vagyok nagy lila-fan, bár a sötétebb árnyalatait kedvelem, de hát kell egy ilyen is. Az ezüst körömvégeket Essence NailArt díszítőlakkal festettem rá, egy kicsit feldobja szerintem, bár egészen biztosan nem ez lesz a kedvenc manikűröm még így sem :)

Ti hogy álltok a lilával?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése