2012. augusztus 4., szombat

Napi köröm - Viva La Green

Az egyik kedvenc lakkom az Essence Viva La Green, és rájöttem, hogy még meg se mutattam nektek, úgyhogy ezt gyorsan pótlom, mivel az új szortimentnek már nem lesz része, ami szerintem óriási hiba, de erről engem sajnos senki nem kérdezett meg :D Mindenesetre, ha nektek is annyira tetszik, mint nekem, most még gyorsan lecsaphattok rá :)


Elképesztően szép színe van, fogalmam sincs, hogy mihez tudnám hasonlítani. Annyit tudok elmondani róla, mint az összes többi Essence lakkomról: olcsó és jó. Két rétegben tökéletesen fed, nagyon hamar megszárad, tartós is. Amit sajnos negatívumként tapasztaltam a legtöbb Essence lakkal kapcsolatban, hogy ha nem használjuk egy darabig, hajlamosak besűrűsödni, de ez szerencsére különösebben nem befolyásolja sem a felvitelt, sem a száradási időt.

Nektek hogy tetszik ez a fajta zöld szín? Viselnétek a körmeiteken?

14 megjegyzés:

  1. Óóóó, ez most nagyon tetszős!! :]

    VálaszTörlés
  2. Pár hete szemeztem vele, de aztán mégsem szereztem be... most már persze nagyon bánom.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Biztos, hogy én is bánnám, ha nem vettem volna meg :/

      Törlés
  3. Nekem is megvan:) IMÁÁÁDOOOOOOOOOOOM<3 És téged is:))

    VálaszTörlés
  4. Még sosem volt essence lakkom, és ahogy olvasgattam utána találtam róla mind negatív, és pozitív kritikát is, szóval még átgondolom, hogy próbálkozzak-e vele. :) De ennek a lakknak nagyon szép színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem próbáld ki, én csak ajánlani tudom :)

      Törlés
  5. Na, látod, én ezt a színt nem tudtam levadászni sehol, mire beleszerettem :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy mondod, mióta megvettem ezt azóta én se láttam sehol már :(

      Törlés
  6. Mindig nagyon tetszenek az ilyesmi zöldes árnyalatok, de semmilyen cuccomhoz nem tudnám párosítani, úgyhogy még nem vettem ilyen lakkot :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindennek eljön az ideje :D Mondjuk nekem van két hasonló színű felsőm, de el tudom képzelni akár narancssárga vagy sárga cucchoz is :)

      Törlés