2012. október 30., kedd

Napi köröm - Fantasy Fire

Kevéske Glamour-napi szerzeményeim egyike a Max Factor csodás Fantasy Fire lakkja. A DM-be szóló 50%-os kuponnal 999 Ft helyett 500 Ft-ért jutottam hozzá.


A lakk gyönyörű, de tényleg. A képen egyértelműen lilának tűnik, valójában ezerféle színű, attól függ, éppen hogy esik rá a fény. Egy bizonyos szögből nézve például teljesen zöld, nagyon szép zöld.
A képen négy rétegben kentem fel a körmeimre, így teljes fedést biztosított, viszont rájöttem, hogy hiba volt így magában használnom. Egy mély lila vagy kék lakkon 1-2 réteggel is gyönyörű hatást érhetünk el vele, Edinánál így is megnézhetitek.
Minőségét tekintve, ismét nem kellett csalódnom a Max Factorban, ez a lakk is hozza az elvárt színvonalat. Nekem már az üvegje is nagyon tetszik, hát még ami benne van. Az ecsettel nagyon könnyű dolgozni, a lakk ideális állagú, egyenletesen eloszlik a körmön, és extra gyorsan szárad.
Három napig volt a körmeimen, ezalatt semmi kár nem keletkezett benne, tehát a tartósságára sem lehet panasz.
Eredeti áron nem hiszem, hogy megvettem volna, de így, hogy sikerült hozzájutnom, azt kell mondanom, még a teljes árát is megéri. Egyébként egészen mini, 4,5 ml-es a kiszerelés.

Összességében, csak csupa jót tudok elmondani erről a termékről, biztosan sokszor elő fog még nálam kerülni, bár inkább színes alapon fogom legközelebb kipróbálni, mint így magában.

Nektek hogy tetszik? Van Max Factor lakkotok? Mik a tapasztalataitok vele?

1 megjegyzés: